Register to unlock your exclusive B2B prices. Register now

Piegāde

J: Kādas piegādes metodes jūs piedāvājat un kā tās atšķiras?

A: Ir 4 piegādes veidi:

 

Standarta – Mēs piegādājam pēc iespējas lētāk. Šo metodi parasti izmanto palešu sūtījumiem, bet to var izmantot arī paku sūtījumiem. Jūs saņemsiet izsekošanas numuru vai aptuveno piegādes datumu. Šī ir visizplatītākā piegādes metode.

Express – Mēs piegādājam pēc iespējas ātrāk. Šo metodi parasti izmanto paku sūtījumiem, bet to var izmantot arī palešu sūtījumiem. Mūsu uzticamie pakalpojumu sniedzēji ir DPD, DHL, UPS, TNT (FedEx).

Paletes piegāde ar izsekošanas numuru – Mēs piegādājam pēc iespējas uzticamāk. Mēs paļaujamies uz tādiem atzītiem pakalpojumu sniedzējiem kā DB Schenker un Dachser, kas ir pārbaudīti un pārbaudīti laika gaitā.

Pašu paņemšana – Mēs nepiegādājam. Tā vietā jūs ieradīsieties pie mums, lai saņemtu savu pasūtījumu, vai nosūtiet savu piegādes uzņēmumu, lai to saņemtu.


 J: Kā es varu izsekot savam pasūtījumam?

A: Ja esat saņēmis izsekošanas numuru, vienkārši izmantojiet to. Ja tā nav, lūdzu, sazinieties ar savu menedžeri, lai uzzinātu par pasūtījuma statusu. Pasūtījuma statusu varat pārbaudīt arī savā kontā sadaļā "Mani pasūtījumi".

 

Gaidāmais – Pasūtījums ir saņemts un pašlaik tiek apstrādāts, un tiek gaidītas turpmākas darbības vai apstiprinājums.

Izstrādes stadijā – Pasūtījums apstiprināts. Viena vai vairākas preces no pasūtījuma šobrīd nav noliktavā. Mēs aktīvi strādājam, lai iegādātos nepieciešamās preces pasūtījuma izpildei, un izpildīsim pasūtījumu, tiklīdz preces būs noliktavā.

Gatavs nosūtīšanai  – Visas pasūtījumā iekļautās preces ir mūsu noliktavā un rezervētas jums. Preces ir gatavas nosūtīšanai. Sazinieties ar savu menedžeri, lai pieprasītu nosūtīšanu un saņemtu rēķinu.

Paveikts – Mēs esam jums nosūtījuši rēķinu, un jūsu preces ir vai nu ceļā, vai jau droši glabājas jūsu noliktavā.

Atcelts – Pārzinis atceļ visus jūsu pasūtījuma produktus.

 

J: Cik ilgs ir piegādes laiks?

A: Parasti jūsu pasūtījuma piegāde visā Baltijā aizņem 1 līdz 3 dienas, bet visā Eiropā - 5 līdz 10 dienas.

 

 

J: Cik maksā piegāde?

A: Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas, pamatojoties uz dažādiem faktoriem, piemēram, nosūtāmo preču svaru un tilpumu, attālumu starp izcelsmes un galamērķa vietu, transportēšanas veidu un nepieciešamajiem papildu pakalpojumiem vai maksām. Pēc tam, kad būsiet veicis pasūtījumu, mēs lūgsim vadošajiem loģistikas uzņēmumiem sniegt piedāvājumus un izvēlēsimies piemērotāko atbilstoši jūsu vēlmēm. Pēc tam mēs jums piedāvāsim cenu piedāvājumu.

Zemāk ir norādīta aptuvenā piegādes cena.

 

Paletes piegāde. Cenas Eiropā

Valsts

Piegādes laiks (dienās) no mūsu noliktavas

Aptuvenā cena (EUR) par 1 paleti (1,75 m3)

Lithuania

1-2

67-90

Estonia

1-2

67-123

Germany

4-5

107-176

Denmark

5-6

165-180

Poland

5-6

99-131

Netherlands

6-7

126-139

Slovakia

6-7

144-175

Slovenia

6-7

155-164

Belgium

6-7

163

Austria

6-7

165-216

Luxemburg

6-7

199

Switzerland

7-8

227-308

Hungary

7-8

164-183

France

7-8

192-277

Italy

7-9

198-294

United Kingdom

9-10

198-258

Portugal

9-10

252-279

* Citas valstis tiek aprēķinātas individuāli
                                                             


Sūtījumu piegāde. Cenas Latvijā

Svars, līdz (kg)

Tilpums (m3)

Rīga (EUR)

Lielākās pilsētas* (EUR)

Pārējā LV (EUR)

0,5

0,002

free

6,60

7,70

3

0,01

free

6,70

7,90

5

0,02

free

7,50

8,60

10

0,04

free

8,20

9,40

20

0,08

free

9,80

11,00

31,5

0,13

free

12,50

13,70

50

0,2

free

18,00

19,00

75

0,3

free

19,00

21,00

100

0,4

free

24,00

25,00

200

0,8

free

38,00

44,00

300

1,2

free

66,00

70,00

400

1,6

free

69,00

73,00

500

2,00

free

88,00

92,00

katru nākamo 100 kg

0,40

free

18,00

18,00

* Aizkraukle, Aluksne, Balvi, Bauska, Cesis, Daugavpils, Dobele, Gulbene, Jelgava, Jekabpils, Jurmala, Kraslava, Kuldiga, Liepaja, Limbazi, Ludza, Madona, Ogre, Preili, Rezekne, Saldus, Talsi, Tukums, Valka, Valmiera, Ventspils
**Adazi, Babite, Baldone, Carnikava, Garkalne, Krimulda, Malpils, Marupe, Olaine, Ropazi, Salaspils, Salukrastu, Sigulda, Stopini, Sejas, Kekava municipality
 


Sūtījumu piegāde. Cenas Eiropai

Svars, līdz (kg)

Tilpums (m3)

Baltijas valstis (EUR)

Zona 1*(EUR)

Zona 2*(EUR)

Zona 3* (EUR)

Zona 4**(EUR)

1

0,003

10,00

13,00

18,00

21,00

26,00

3

0,01

10,00

14,00

19,00

25,00

30,00

10

0,04

11,80

16,00

25,00

34,00

39,00

20

0,08

14,50

19,00

28,00

34,00

43,00

31,5

0,13

18,50

28,00

43,00

63,00

68,00

1. zona - Austrija, Slovākija, Čehija, Polija, Vācija, Rumānija, Bulgārija, Rumānija.
zona - Horvātija, Beļģija, Nīderlande, Šveice, Slovēnija, Horvātija, Nīderlande, Šveice, Slovēnija.
zona - Dānija, Francija, Zviedrija, Īrija un Ziemeļīrija, Luksemburga, Itālija, Apvienotā Karaliste, Luksemburga, Apvienotā Karaliste.
zona - Spānija, Somija, Norvēģija, Grieķija, Portugāle, Bosnija un Hercegovina, Serbija, Somija, Spānija, Norvēģija, Grieķija, Portugāle, Bosnija un Hercegovina, Serbija.

* Papildu maksa par muitas pakalpojumiem sūtījumiem uz Norvēģiju 25 EUR, uz Šveici un Ukrainu 18 EUR, uz Apvienoto Karalisti 6,90 EUR.
** Papildu maksa par sūtījumiem ar piegādes adresi Krētas sala 7 EUR, uz Grieķijas salām 17 EUR.
 

J: Vai ir kāds MOQ, lai veiktu pasūtījumu?

A: Nav MOQ (minimālā pasūtījuma daudzuma). Mēs saprotam, ka dažkārt tas var būt neērti mūsu klientiem, tāpēc mēs paši nenosakām nekādus MOQ pasūtījumu apjomam. Tomēr piegādātājs var paredzēt tādus nosacījumus, kas ietver MOQ konkrētam produktam, un ir divas iespējas: vai nu šo preci var pasūtīt, atverot iepakojumu, par ko tiks iekasēta papildu maksa (Ledvance, PHILIPS), vai arī to nevar pasūtīt daudzumā, kas mazāks par noteiktu daudzumu.
 


J: Vai jūs piedāvājat bezmaksas piegādi?

A: Nē. Mūsu cenu noteikšanas b2b politika - mēs piedāvājam jums tik zemu cenu, ka mēs nevaram padarīt piegādi bezmaksas.
 

J: Vai jūs veicat starptautiskus sūtījumus?

A: Mēs sūtām visā pasaulē uz valstīm, kurās Eiropas Savienība ir atļāvusi importēt preces.

 

 
J: Kad mans pasūtījums tiks nosūtīts?

A: Saņemtie pasūtījumi var tikt nosūtīti tajā pašā vai nākamajā darba dienā (izņemot sestdienas, svētdienas un svētku dienas Latvijā) ar nosacījumu, ka ir saņemts maksājums (ieskaitot parādus) un visas pasūtījuma preces ir noliktavā. 

 
J: Kā tiek izskatīti piegādes kavējumi?

A: Ja pamanāt, ka jūsu sūtījums kavējas, varat sazināties ar savu vadītāju, kurš jūs informēs par kavēšanās iemeslu, sniegs atjauninātus termiņus un apspriedīs turpmākos pasākumus situācijas risināšanai.



J: Ko darīt, ja mans pasūtījums ierodas bojāts vai nepilnīgs?

A: Lūdzu, skatiet atgriešanas lapu.